Bo día a tod@s !
Como vexo que algúns van tendo problema con esta Unidade 11. Medidas de superficies, vos preparéi unha explicación en formato pdf. que vos pode aclarar algunhas dúbidas, xa que os problemas que vos plantexan dende a SmartClass son problemas que dan un lado nunha unidade de medida e outro noutra. Por exemplo, un lado mide 3 cms e outro 3 dm.
Cando aparecen casos así, debemos traballar con unidades iguais. Como pode ser que o resultado ademáis complique a situación, xa que ó millor pídennos que poñamos o resultado en m2 (metros cadrados), ó millor é nestos casos pasar todas as unidades, ó que mide cada lado á metros, xa que así ó operar, o resultado xa nos da na unidade que nos piden.
Pero as medidas de superficie ademáis presentan un problema. Mentras as unidades de lonxitud: metro, decímetro, centímetro... van de 10 en 10, ou sexa 1 m= 10 dm = 100 cm,


as de superficie van de 100 en 100:

Todo esto, con algúns exemplos está na explicación que tedes na Aula Virtual de Matemáticas. Espero que con esta explicación teñades máis fácil facer os exercicios que non fixéchedes destos dous últimos días de Matemáticas.
Esa é a tarefa de hoxe: rematar o traballo das dúas últimas clases de Matemáticas.
Cando aparecen casos así, debemos traballar con unidades iguais. Como pode ser que o resultado ademáis complique a situación, xa que ó millor pídennos que poñamos o resultado en m2 (metros cadrados), ó millor é nestos casos pasar todas as unidades, ó que mide cada lado á metros, xa que así ó operar, o resultado xa nos da na unidade que nos piden.
Pero as medidas de superficie ademáis presentan un problema. Mentras as unidades de lonxitud: metro, decímetro, centímetro... van de 10 en 10, ou sexa 1 m= 10 dm = 100 cm,
as de superficie van de 100 en 100:
Todo esto, con algúns exemplos está na explicación que tedes na Aula Virtual de Matemáticas. Espero que con esta explicación teñades máis fácil facer os exercicios que non fixéchedes destos dous últimos días de Matemáticas.
Esa é a tarefa de hoxe: rematar o traballo das dúas últimas clases de Matemáticas.
E por agora nada máis. Este é un tema que trataremos tamén o curso que ven pero o traballo que fagamos agora fará máis fácil o do vindeiro curso, así que se tedes dúbidas, preguntádeme.
Ánimo que xa estamos na recta final deste curso.
Ánimo que xa estamos na recta final deste curso.
Un saúdo e que teñades un bo día e vémonos hoxe xoves as 11 na video-conferencia, xa que a temos habitualmente os venres tiven que pasala para hoxe.
Manuel.